Sök i bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Idag är det 63 dagar kvar till Julafton!

Julen är ju "event of the year" för oss pysselfantaster och det är alltså inte en dag för tidigt att starta upp min pysselblogg! I affären kan man redan köpa magasin med inspiration och tips gällande denna favorithögtid och jag har investerat i 101 nya idéer (som jag för övrigt tänker börja prenumerera på) och även Stora Juljournalen 2010.

Sen ser jag alltid till att spara inköpta tidningar från tidigare jular, så det är en ganska så imponerade hög att gå igenom i år. Och jag tröttnar aldrig! Det har något magiskt över sig att sätta sig med en kopp Yogi Tea (smakar och doftar som julafton och varje tepåse har ett vackert budskap på etiketten) när prinsessorna somnat för natten och bara frossa i inspirationsbilder, recept och beskrivningar. Jag längtar redan till kvällen!


2 kommentarer:

  1. Fint! Tack för att du lagt till mig som favvo :) Puss

    SvaraRadera
  2. 101 nya idéer har jag köpt, samt Allers jultidning och en engelsk tidning med julinspiration och 2 tyska jultidningar med inriktning mot floristik. Stora Juljournalen har jag inte sett! Finns det mycket kul i den? För mycket information kan man ju inte få...
    Har själv en ganska fin början till hög med jultidningar från iaf förra året, för många kan man inte ha ;)

    SvaraRadera