Sök i bloggen

måndag 29 november 2010

Jul(shopping)kalender!

Jag älskar att shoppa. Inte minst på nätet och inte minst till fyndpriser. Därför är jag medlem i Campadre, en shoppingclub som denna årstid kan ses som en härlig julkalender. Varje vardag poppar det upp flera nya kampanjer från välkända varumärken med upp till 70% rabatt.

Själv bad jag min sambo klicka hem dessa sköna pjuck från Rubber Duck för 510 kronor istället för 729 kronor, som en julklapp till mig:
 Till honom har jag fyndat den här snygga tröjan från Cheap Monday för en tvåhundring. Butikspriset är 500 kronor:


Medlemskapet är gratis, så om du är intresserad att gå med, klicka här! Jag väntar med spänning på de nya kampanjer som snart startar. Bland annat Levi's Kids, Jamie Oliver Tools och Roberto Cavalli.

Ha en härlig vinterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar